Troszcząc się o Państwa zadowolenie z zakupów dokonanych w sklepie PrzeciwkoMonotonii.pl prosimy:
Zawsze sprawdź stan przesyłki przy odbiorze!
Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:
Zwróć szczególną uwagę na:
- Stan opakowania zewnętrznego i taśm zabezpieczających przesyłkę– czy nie zostało w jakikolwiek naruszone, rozdarte lub przecięte.
- Jeśli opakowanie wygląda na nienaruszone podpisz list przewozowy, a także ureguluj opłatę jeśli zdecydowałeś się na przesyłkę za pobraniem.
- Otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź czy produkty nie są uszkodzone a dostawa kompletna i zgodna z zamówieniem. W razie odmowy ze strony kuriera przypomnij mu, że firma kurierska ma obowiązek spisania protokołu szkody z odbiorcą w ciągu 7 dni od doręczenia przesyłki .W praktyce oznacza to, że jeśli wynikną jakiekolwiek problemy z przesyłką kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz aby spisać protokół.
- Jeśli przesyłka wygląda na uszkodzoną lub niekompletną sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Jeśli nie zgłosisz zastrzeżeń co zawartości lub stanu przesyłki może to negatywnie wpłynąć na rozpatrzenie Twojego roszczenia z tytułu uszkodzenia bądź kradzieży w trakcie transportu. Formularz protokołu szkody dostaniesz od kuriera.
- Wypełniając protokół szkody pamiętaj aby wypełnić wszystkie pola i zostawić kopię dokumentu dla siebie.
- Jeśli nie zauważyłeś niczego niepokojącego przed odjazdem kuriera ale później stan przesyłki wzbudził Twoje wątpliwości jak najszybciej skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej.
- Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia co do stanu lub zawartości przesyłki niezwłocznie poinformuj nas o tym podając numer zamówienia i opis problemu. Możesz także dołączyć zdjęcie uszkodzeń. Napisz jakiego rozwiązania problemu oczekujesz – wymiany towaru czy zwrotu pieniędzy.
O dalszym postępowaniu reklamacyjnym powiadomimy Cię drogą mailową.